Офіційний сайт Оріхівської міської ради

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Вакансії

(завершено) Провідний спеціаліст відділу культури, туризму, охорони культурної спадщини виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Виконавчий комітет Оріхівської міської ради оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу культури, туризму, охорони культурної спадщини виконавчого комітету Оріхівської міської ради.
Основні вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища освіта відповідного про-фесійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста , стаж роботи за фа-хом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спе-ціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у інспектора з кадрів та на офіційному сайті Оріхівської міської ради: http://ormr.gov.ua
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, м.Оріхів, вул. Шевченка, 11, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 13.00.

 

 

 

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади

провідного спеціаліста  відділу культури, туризму, охорони культурної спадщини виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки          

                                                             

                                                   

 

1.Здійснює координацію та методичне керівництво роботою закладів культури громади;

2. Проводить роботу по забезпеченню на території громади реалізації державної політики у сфері культури, мистецтва, охорони культурної спадщини, бібліотечної  справи, туризму, інформаційної діяльності, роботи офіційного веб-сайту міської ради;

3. Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ  в закладах культури;

4. Розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів роботи відділу культури і туризму;

5. Надає необхідну методичну допомогу керівникам закладів культури у виконанні завдань, доручень;

6. Координує роботу з питань підготовки кадрів та підвищення кваліфікації працівників закладів, підприємств і організацій культурно – мистецької  сфери;

7. Бере безпосередню участь у підготовці та проведенні фестивалів, свят, конкурсів, оглядів самодіяльної народної творчості, художніх промислів та ремесел;

8. Здійснює підготовку та проведення  святкових заходів у громаді до календарних  та обрядових свят;

9. Забезпечує контроль за дотриманням правил охорони праці, пожежної безпеки, технологічних та екологічних умов у підпорядкованих відділу закладах культури;

10. Готує матеріали щодо відзначення державними нагородами та почесними званнями працівників закладів культури міста, а також громадян за видатні заслуги в розвиток культури;

11. Готує та подає в установленому порядку статистичну звітність щодо стану культури ;

12. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері комунікацій з громадськістю, інформаційної діяльності, доступу до публічної інформації, розвитку інформаційного простору ;

13. Забезпечує інформаційне наповнення офіційного веб-сайту та оприлюднення на ньому інформації про суспільно-політичний, соціально-економічний, культурний, науково-технічний розвиток;

14. Аналізує висвітлення засобами масової інформації найважливіших питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю. Готує матеріали, статті для розміщення в  засобах масової інформації.

15. Здійснює заходи щодо культурної спадщини;

16. Координує роботу, пов’язану з туристичною діяльністю ;

17.Організовує  проведення нарад, семінарів, конференцій з відповідних питань;

18. У межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів  влади вищого рівня;

19. Бере участь у розробленні нормативних та організаційно-методичних документів;

20. Проводить експертизу документів, готує інформацію про результати цієї роботи;

21. Виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням начальника відділу;

22. Здійснює підготовку відповідей на контрольні документи;

23.Бере участь у розробці програм з питань розвитку культури, туризму та бібліотечної справи у місті;

24. Готує річні звіти роботи відділу.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад –3300 гривня, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково

 

  Перелік документів, 

  необхідних для участі в

  конкурсі, та строк їх подання

-         заяву на участь у конкурсі;

-         Заява про проведення перевірки, передбаченої Законом України Про очищення влади;

-         особову картку за формою П-2 ДС з додатками;

-          2 фото розміром 3 х 4 см;

-         документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

-         паспорт;

-         ідентифікаційний код;

-         копію трудової книжки

-         військовий квиток (для військовозобов'язаних);

-         електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

-         письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються до 17 год 15 лютого 2018  року за адресою:

70500 Запорізька обл., : м.Оріхів,вул.Шевченка,11

Дата, час і місце проведення конкурсу

 20 лютого 2018 року о 10 год

 70500 Запорізька обл., : м.Оріхів,вул.Шевченка,11

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

 

 

Загальні вимоги

 

1.

Освіта

повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста 

 

2.

Досвід роботи

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

3.

Володіння державною мовою:

 

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

 

 

Знання законодавства

 Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого п самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції.

 
       

 

Спеціальний досвід роботи

Не потребує.

 

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

 

 

Якісне виконання поставлених завдань

 

1. Вміння працювати з інформацією.

2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

 

Командна робота та взаємодія

 Вміння працювати в команді.

 

Сприйняття змін

 

 Здатність приймати зміни та змінюватися.

 

 

Особистісні компетенції

 

1. Відповідальність.

2. Наполегливість.

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Понеділок, 15 Січня 2018 14:17 | Переглядів: 365

Пошук по сайту

Актуально

Оголошення